Veelgestelde vragen in coronatijd

Algemeen

Welke maatregelen neemt BillyBird?

BillyBird neemt vanwege het coronavirus verschillende maatregelen en volgt de richtlijnen van het RIVM. Lees meer over alle maatregelen op onze website.

Is de horeca geopend?

De horecapunten zijn afhankelijk van het weer allemaal geopend.

Tickets en reserveren

Hoe kan ik een ticket kopen als dag gast?

Een ticket kopen kan op de ticketpagina voor dag gasten.

Hoe kan ik reserveren als lid?

Reserveren als lid kan op de reserveringspagina voor leden.

Hoelang is het nog verplicht om te reserveren?

Zolang wij de toegangsstroom moeten reguleren, blijft reserveren verplicht.

Ik ben lid, waarom moet ik reserveren?

Dit is voor iedereen verplicht, zodat wij de 1,5 meter afstand bij de toegangscontrole kunnen garanderen.

Kunnen we later of vroeger komen dan de gereserveerde tijd?

Een uur vroeger of later komen is geen probleem. Langer dan een uur vroeger of later komen is niet toegestaan.

Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

Ja, dit kan via het wijzigingen- en annuleringsformulier.

Lidmaatschap

Waarom is een lidmaatschap met winterstop maar geldig tot 1 oktober 2020?

Vanwege de 1,5 meter afstand regel hebben wij in het najaar bij regenachtig weer te weinig capaciteit. Het lidmaatschap met winterstop, geldig tot 1 oktober 2020 is in het leven geroepen om zoveel mogelijk gasten deze zomer te laten genieten van onze parken.

Groepsarrangementen

Kan ik op dit moment een kinderfeestje, groepsuitje, schoolreisje, familiedag of bedrijfsfeest reserveren?

Op dit moment zijn op ons park alleen kinderfeestjes en schoolreisjes te reserveren.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op:

Telefoonnummer:

088 055 8888

E-mail:

info@drakenrijk.nl