Veelgestelde vragen

Algemeen

Welke maatregelen neemt BillyBird?

BillyBird neemt vanwege het coronavirus verschillende maatregelen en volgt de richtlijnen van het RIVM. Lees meer over alle maatregelen op onze website.

Is de horeca geopend?

De horecapunten zijn afhankelijk van het weer allemaal geopend.

Tickets en reserveren

Hoe kan ik een ticket kopen als dag gast?

Een ticket kopen kan op de ticketpagina voor dag gasten.

Hoe kan ik reserveren als lid?

Reserveren als lid is niet langer noodzakelijk.

Lidmaatschap

Waarom is een lidmaatschap met winterstop maar geldig tot 1 oktober 2020?

Vanwege de 1,5 meter afstand regel hebben wij in het najaar bij regenachtig weer te weinig capaciteit. Het lidmaatschap met winterstop, geldig tot 1 oktober 2020 is in het leven geroepen om zoveel mogelijk gasten deze zomer te laten genieten van onze parken.

Groepsarrangementen

Kan ik op dit moment een kinderfeestje, groepsuitje, schoolreisje, familiedag of bedrijfsfeest reserveren?

Op dit moment zijn op ons park alleen kinderfeestjes en schoolreisjes te reserveren.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op:

Telefoonnummer:

088 055 8888

E-mail:

info@drakenrijk.nl