Veelgestelde vragen

Corona

Welke corona maatregelen neemt BillyBird?

Alle geldende corona maatregelen bij BillyBird Park Hemelrijk vind je hier. Vanaf 25 september 2021 zijn deze maatregelen gewijzigd.

Algemeen

Mag ik zelf eten en drinken meenemen naar het park?

Ja, het is toegestaan om je eigen eten en drinken mee te nemen met uitzondering van de dag van het Heerlijk Hemelrijk Festival. Het is echter niet toegestaan om deze te nuttigen in onze horecagelegenheden of op de daar bijbehorende terrassen. Op het boventerras in Zeeroversland is het wel toegestaan om je eigen eten en drinken te nuttigen. Ook is het niet toegestaan om eigen bbq producten mee te nemen.

Zijn huisdieren toegestaan?

Nee, huisdieren zijn niet toegestaan op ons park. Met uitzondering van hulphonden.

Is het park rolstoelvriendelijk?

Ja, alle attracties zijn onder begeleiding van een volwassen persoon bereikbaar voor mindervaliden/invaliden. Sommige paden zijn helaas onverhard en dat kan voor enig ongemak zorgen. Verder beschikt het park wel over invalidentoiletten en brede doorgangen. Twijfel je of het geschikt is, of heb je een specifieke vraag? Neem dan even contact met ons op via: 0413-277000

Is er een EHBO-post op het park aanwezig?

Ja, bij de receptie, in onze binnenspeeltuin (Zeeroversland) en op het startplatform van het Aquafunpark zijn EHBO-ruimtes aanwezig.

Is het park bereikbaar met het openbaar vervoer?

Ja, op loopafstand van het park bevindt zich een bushalte (halte Molen, Hermes lijn 322 óf Zeelandsedijk, Arriva lijn 91).

Ik ben mijn lidmaatschapspasje kwijt. Mag ik zonder pasje naar binnen?

Je mag eenmalig zonder pasje het park betreden, wij kunnen je naam opzoeken in ons systeem. Mocht je een nieuw pasje nodig hebben, kost dit eenmalig € 2,50.

Moet ik mijn ticket uitprinten of kan het ticket ook gescand worden vanaf een tablet of mobiel?

Nee, uitprinten is niet nodig. Wij kunnen je ticket ook scannen vanaf je tablet of mobiel.

Ik heb een vrijkaartje of terugkomkaartje. Hoe werkt dit met reserveren?

Met een vrijkaartje kun je je melden bij de receptie. Heb je een terugkomkaartje? Koop dan een ticket online of aan de dagkassa en kom samen met een betalende bezoeker naar ons park.

Openingstijden park, attracties en horeca

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze actuele openingstijden vind je op onze homepagina en op Facebook.

Zijn de attracties vandaag geopend?

Raadpleeg de attractiepagina voor de meest actuele informatie over attracties.

Is de horeca geopend?

Zeeroversland is altijd open. Het assortiment is op dit moment beperkt om de doorstroom zo goed mogelijk te kunnen reguleren. Kijk voor alle horecacpunten op onze horeca pagina.

Entreeprijzen

Selecteer een dag naar keuze in onze ticket kalender om te zien wat de entreeprijs op je dag naar keuze is. De entreeprijzen zijn afhankelijk van het seizoen, de openingstijden van de atttracties en het moment waarop je de tickets bestelt. Bestel je tickets ruim van te voren en ontvang tot wel 40% korting!

Lidmaatschap

Het is al snel voordeliger om een lidmaatschap te nemen bij BillyBird Park Hemelrijk.

Hoeveel kost een lidmaatschap?

Een lidmaatschap is verkrijgbaar vanaf 21 euro per persoon. Kijk voor meer informatie en de prijzen op de lid worden pagina.

Na hoeveel bezoeken is mijn abonnement terugverdiend?

Een abonnement is na 2 tot 3 bezoeken terugverdiend.

Wat zijn de voordelen van een lidmaatschap?

Bekijk de voordelen van een lidmaatschap.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Wil je je lidmaatschap opzeggen? Dat vinden wij erg jammer. Je kunt je lidmaatschap gemakkelijk zelf opzeggen via Mijn BillyBird. Je mag ook een mail sturen naar onze receptie via info@billybird.nl met vermelding van je geboortedatum en naam.

Mag ik iemand bij laten schrijven op mijn lidmaatschap?

Ja, dit is mogelijk, zolang de incassant (abonnementhouder die betaalt) dit zélf onderling regelt met de betaling. Het maakt hierbij niet uit of de bij te schrijven persoon van hetzelfde gezin is.

Welke partnerparken heeft BillyBird Park Hemelrijk?

De complete lijst met partnerparken kun je vinden op Mijn BillyBird of deze pagina.

Kinderfeestje

Krijg ik als Lid van BillyBird korting bij het reserveren van een kinderfeestje?

Voor kinderen met een geldige lidmaatschapspas geldt een korting. In de zomer bedraagt deze korting € 5,95 per persoon en in de winter € 4,95. Deze korting geldt niet voor kinderen die geen abonnement hebben.

Voor welke leeftijd is een kinderfeestje bij BillyBird geschikt?

Wij adviseren kinderfeestjes bij BillyBird Park Hemelrijk voor kinderen tot 12 jaar. We hebben ook een speciale avondparty voor kinderen van 10 t/m 13 jaar. Jongere kinderen zijn ook welkom op de avondparty.

Wat kost een kinderfeestje bij BillyBird?

Kijk op deze pagina voor alle arrangementen inclusief prijzen.

Schoolreisje

Schoolreisjes voor zowel onder- als bovenbouw zijn zeer geschikt bij BillyBird Park Hemelrijk. Let op: schoolreisjes zijn voor kinderen t/m 12 jaar.

Wat zijn de prijzen voor een schoolreisje?

Je reserveert al een schoolreisje vanaf €5,95. Voor alle mogelijkheden en prijzen van schoolreisjes kun je op onze schoolreisjes pagina kijken.

Betalen begeleiders ook entree?

Ja, begeleiders betalen ook entree voor het park. Begeleiders met een abonnement ontvangen korting.

Parkeren

Waar kunnen we parkeren?

Het park beschikt over een groot parkeerterrein met voldoende capaciteit, gelegen bij de entree van het park. De route staat met borden aangegeven.

Hoeveel kost het parkeren?

Een parkeermuntje kost 4 euro. Hiermee kun je uitrijden bij de slagboom. Het is bij een lidmaatschap ook mogelijk een parkeerabonnement aan te schaffen voor € 7,50 per seizoen. Ben je al lid, maar heb je nog geen parkeerabonnement, vraag dit dan alsnog aan bij de receptie.

Krijg ik als lidmaatschaphouder korting op het parkeren?

Onze leden kunnen voor slechts 7,50 euro per seizoen(van maart tot maart) een parkeerabonnement afsluiten.

AquaFunPark

Krijg ik mijn geld terug als ik tickets voor het AquaFunPark heb gekocht en hier geen gebruik van kan maken?

Alleen als het AquaFunPark gesloten blijft vanwege de weersomstandigheden wordt het betaalde bedrag gerestitueerd.

Mijn kinderen zijn onder de 10 jaar. Moet ik als begeleider zelf ook een ticket kopen?

Ja, iedereen die gebruik wil maken van het AquaFunPark is verplicht een ticket te kopen.

Wanneer is het AquaFunPark open?

In de zomer is het AquaFunPark altijd open bij mooi weer. Van september t/m medio maart is het AquaFunPark gesloten.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op: Telefoonnummer:
0413 277000
E-mail:
info@billybird.nl
Copy link
Powered by Social Snap