Contact
Antwoord op je vragen
Veelgestelde vragen
Tickets
Ja, bij BillyBird moet iedereen vanaf 3 jaar betalen dus ook (groot)ouders/verzorgers.
Heb je een terugkomkaartje? Hiermee kun je gratis iemand meenemen bij je volgende bezoek. Koop online een ticket en reserveer daarna een ticket online. Laat beide tickets scannen bij de toegangscontrole en geniet van een leuke dag.
Ben je lid van een partnerpark of heb je een voucher? Op vertoon van je lidmaatschapspas/voucher kun je bij de gastenservice een dagticket met korting halen.
Het is bij ons niet mogelijk om te betalen met VVV-bonnen. Je kunt enkel betalen met PIN, contant of BillyBird cadeaubonnen.
Gekochte tickets kunnen enkel door uitzonderlijke redenen worden verzet of geannuleerd, zoals het overlijden van een familielid of andere medische oorzaken. Neem hiervoor contact op met onze gastenservice.
Je kunt eenvoudig een parkeerticket kopen in onze online ticketshop. Dit kan ook nog op het park zelf bij de entree.
Nee dit is niet nodig. Je kunt jouw ticket(s) tonen op jouw smartphone en direct (laten) scannen.
Als je lid bent van BillyBird dan kun je het hele jaar door langs komen wanneer je maar wilt zonder te reserveren. Alleen tijdens Heerlijk Hemelrijk Festival heb je een apart ledenticket of regulier Heerlijk Hemelrijk ticket nodig naast je lidmaatschapspas. Additionele opties zoals een ticket voor het AquaFunPark moeten ook leden vooraf kopen.
De entreeprijzen zijn afhankelijk van het seizoen en het moment waarop je de tickets bestelt. Selecteer een dag naar keuze in onze ticket kalender om te zien wat de entreeprijs op je dag naar keuze is. Wanneer je tickets meer dan 1 week van te voren bestelt krijg je hoge korting.
Lidmaatschap
Nee, een lidmaatschap is persoonsgebonden.
Er zitten altijd grofweg 2 werkdagen tussen het afsluiten van een lidmaatschap en de transactie.
Het aantal personen op een lidmaatschap is onbeperkt.
Een BillyBird lidmaatschap loopt altijd tot 1 maart in het jaar na afsluiten. Tijdens de Superlang actie loopt het lidmaatschap extra lang tot het volgende jaar. In dit geval loopt je lidmaatschap dus tot 1 maart 2026.
Je kan wijzigingen in je lidmaatschap aanbrengen door in te loggen in Mijn BillyBird. Als je bent ingelogd kan je dit regelen onder het kopje lidmaatschap. Lukt inloggen niet? Maak een nieuw account aan.
Ja, als je je lidmaatschapspas kwijt bent kun je toch naar binnen wanneer je inlogt via Mijn BillyBird. Hier kun je jouw digitale lidmaatschapspas inzien. Deze is geldig als lidmaatschapspas bij alle BillyBird locaties en partners.
Wil je toch een fysieke pas? Bij de receptie op ons park maken wij voor €2,50 een nieuwe pas.
Als BillyBird lid mag je iedere dag gratis naar binnen met uitzondering van Heerlijk Hemelrijk Festival op 6 oktober 2024, hier heb je een ledenticket voor nodig.
Alle voordelen van een BillyBird lidmaatschap vind je op de lid worden pagina.
Je kan op elk moment een BillyBird lidmaatschap afsluiten via de lid worden pagina
Praktische zaken
Tijdens de zomervakantie regio Zuid gaat BillyBird Hemelrijk om 9:00u open. Tussen 9:00u en 10:00u kan je vast wat drinken bij horecapunt de Mammoet en spelen in de Oervallei. De rest van het park opent om 10:00u en is geopend tot 20:00u.
Jazeker! Je kunt dit zelf reserveren via onze website. Maak een keuze uit een van onze arrangementen.
Gevonden voorwerpen worden verzameld bij onze gastenservice. Stuur ons een e-mail met een beschrijving en datum van het verloren item. De gevonden voorwerpen worden 14 dagen bewaard. Hierna gaat het naar een goed doel.
Meld je bij één van onze medewerkers of gastenservice. Wij zullen al onze medewerkers hierop attenderen en zorgen dat we samen je kind snel vinden.
Roken is in de gebouwen en attracties niet toegestaan. Ook op sommige locaties in de open lucht is roken niet toegestaan. Dit wordt dan met borden aangegeven.
Er is geen aparte ruimte om te kolven.
Huisdieren zijn niet toegestaan met uitzondering van hulphonden.
Momenteel hebben wij geen kluisjes voor reguliere bezoekers. Wanneer je gebruik maakt van ons AquaFunPark kun je wel gedurende je tijdslot jouw waardevolle spullen opslaan in een kluisje.
Je kunt bij onze gastenservice en alle horecapunten pinnen. Contant geld accepteren wij bij onze gastenservice en binnenspeeltuin Zeeroversland.
Wij hebben geen buggy’s of bolderwagens te huur. Het is wel toegestaan om deze zelf mee te nemen.
Er is een Kiss & Ride voordat je ons parkeerterrein betreed. Hiervoor hoef je niet door de slagbomen. Het is verboden om langer dan 15 minuten hier te parkeren.
Nee, er zijn momenteel geen oplaadpalen voor elektrische auto’s.
Onze actuele openingstijden van het park en attracties vind je hier. Op basis van weer en drukte streven wij ernaar om zoveel mogelijk onze attracties en horecapunten te openen.
Attracties & speeltoestellen
Op de pagina van het AquaFunPark vind je alle informatie.
In het attractieoverzicht zie je de actuele openingstijden per attractie en speeltoestel.
Ja voor verschillende attracties geldt een minimale lengte. Bekijk op de attractiepagina’s bij de attractie waar je graag in wil hoe groot je moet zijn om erin te mogen.
Beperkingen
Ja, er is kosteloos een rolstoel beschikbaar bij onze gastenservice. Wegens beperkte beschikbaarheid is het verstandig deze vooraf te reserveren via 0413-277000.
Helaas zijn onze attracties niet toegankelijk voor personen in een rolstoel.
Het park beschikt over invalidentoiletten en brede doorgangen geschikt voor mindervaliden. Echter, sommige paden zijn helaas onverhard, wat voor enig ongemak kan zorgen.
Ja, de parkeerplaats beschikt over verschillende rolstoel- of mindervalidenparkeerplaatsen vooraan bij de receptie.
Eten & drinken
Nee, het is niet meer toegestaan om op het park te barbecueën.
Ja, in Zeeroversland hebben wij de mogelijkheid om je babyvoeding op te warmen. Vraag een medewerker van de horeca in Zeeroversland naar de mogelijkheden.
Ja, op verschillende plekken in het park hebben wij glutenvrije opties. Ook zijn er vegetarische en veganistische opties. Bekijk op de allergenenkaarten bij het horecapunt. Geef je allergie daarnaast duidelijk aan bij de Horeca om verwarring te voorkomen.
Op dit moment kun je statiegeldflesjes, -blikjes en -bekers inleveren bij onze statiegeldautomaat. Je vindt de statiegeldautomaat wanneer je van de ingang naar de binnenspeeltuin loopt voorbij de Mammoet aan de rechterzijde. Je kunt uit laten betalen doormiddel van een Tikkie of het doneren aan een goed doel. Wij zorgen er vervolgens voor dat deze gerecycled worden.
Ja, het is toegestaan om je eigen eten en drinken mee te nemen met uitzondering op de dag van het Heerlijk Hemelrijk Festival. Het is echter niet toegestaan om dit te nuttigen in onze horecagelegenheden of op de daar bijbehorende terrassen. Op het boventerras in Zeeroversland is het wel toegestaan om je eigen eten en drinken te nuttigen.
Opmerkingen
Opmerkingen of tips kun je sturen naar info@billybird.nl.
Media
Mocht je persberichten willen ontvangen, stuur dan je verzoek naar info@billybird.nl. Vervolgens zullen wij je toevoegen aan onze perslijst.
Voor sponsorverzoeken mag je een mail sturen naar info@billybird.nl
Neem voor je foto’s of video’s wil maken op ons park contact op met info@billybird.nl. Zij zullen je vervolgens vertellen of er wel of niet gefilmd en gefotografeerd mag worden.