Contact
Antwoord op je vragen
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Ja, we hebben een beperkt aantal ligbedjes. De kosten hiervoor bedragen €5,- per bedje. Daarnaast wordt er €5,- borg berekend.
Ja, er zijn douches in het receptiegebouw aanwezig. Je betaalt hiervoor 20 cent.
Ja, er zijn kluisjes aanwezig. Hiervoor heb je een muntje van 50 cent nodig als borg.
Er zitten altijd grofweg 2 werkdagen tussen het afsluiten van een lidmaatschap en de transactie.
Met een vrijkaartje kun je je melden bij de receptie.
Heb je een terugkomkaartje? Hiermee kun je gratis iemand meenemen bij je volgende bezoek. Koop online een ticket en reserveer daarna een ticket online. Laat beide tickets scannen bij de toegangscontrole en geniet van een leuke dag.
Ben je lid van een partnerpark of heb je een voucher? Op vertoon van je lidmaatschapspas/voucher kun je bij de gastenservice een dagticket met korting halen.
Nee, uitprinten is niet nodig. Wij kunnen je ticket ook scannen vanaf je tablet of mobiel.
Via Mijn BillyBird kan je jouw digitale lidmaatschapspas ophalen. Deze is geldig als lidmaatschapspas bij alle BillyBird locaties en partners. Wil je toch een fysieke pas? Dan kunnen we een nieuw pasje maken. Dit kost eenmalig € 2,50.
Ja, deze vind je onder bij de toezichttoren.
Nee, huisdieren zijn niet toegestaan op ons park. Met uitzondering van hulphonden.
Ja, het is toegestaan om je eigen eten en drinken mee te nemen. Het is echter niet toegestaan om deze te nuttigen op onze terrassen. Ook is het niet toegestaan om eigen alcohol en eigen bbq producten mee te nemen.